מערכת CRM לחדרי כושר: כל היתרונות בתוכנה המתקדמת לניהול העסק

מנהלים חדר כושר? נראה שאתם מתעסקים לא מעט עם מכירת מנויים. צרכים לעדכן אינספור מבצעים. מבקשים למשוך לקוחות חדשים. צרכים לתת מידע למגוון מתעניינים. מעסיקים מגוון נותני שירות. צרכים לעקוב כראוי אחר התשלומים וכדומה. מכאן שאם גם אתם מבקשים להתייעל ולסגור יותר מנויים, ואם גם אתם מבקשים להשאיר רושם טוב על הלקוחות ולשכנע אותם שמדובר במקום מקצועי, בהחלט יש טעם לעבור למערכת ניהול לקוחות. כיצד אם כן מערכת CRM עשויה להקפיץ גם את העסק שלכם ואף מה חשוב לדעת בנושא? ניגשנו לעשות סדר – הגיע הזמן שגם אתם תעלו הילוך!

הגיע הזמן להתקדם באמצעות מערכת CRM

ממש כפי שמכון כושר נדרש להשקיע בבחירת מאמנים, להבין אלו מחירים מציעים המתחרים ולהשקיע ברכישת ציוד ייעודי, כך גם מכון כושר נדרש לוודא שהוא מעניק ללקוחות שירות מקצועי ויעיל כבר משלב הבירור הראשוני, ועל כן כה מומלץ להיעזר במערכת CRM. עם מערכת כזו תוכלו לבצע את הכל במקום אחד. באמצעות המערכת זוכים להעניק ללקוח מענה ממוקד ומהיר. זוכים בתוך מספר שניות לדעת מהו הסטטוס מבחינת העברת תשלומים. זוכים להעניק ללקוח מידע מקיף באופן אוטומטי. מונעים שיחות כפולות. יודעים בן רגע מה הלקוח מחפש ובאיזה שלב של תהליך המכירה הוא נמצא (מסייע לייעל את שיחת המכירה) ואף הרבה מעבר. מכאן שהלקוח מרגיש שמתייחסים אליו, שלא מבזבזים את זמנו ושהמענה מדויק. כל זאת מוביל לכך שלא רק זוכים לסגור יותר עסקאות, אלא שגם תומכים במוניטין העסקי – מצטיירים כעסק משקיע ומקצועי.

 

 

למה ניתן לצפות ממערכת CRM?

לצד סך היתרונות שהזכרנו, ראוי לציין שמערכת מתקדמת כגון CRM יודעת להעניק הרבה ומעבר, אם כי מאוד תלוי מיהי החברה שעומדת מאחורי המערכת. באופן כללי נציין שהמערכת יודעת לסייע לנהל תהליכי מכירה (ממש כפי שציינו). מסייעת בתזמון ובחלוקת משימות בין סך העובדים. מסייעת לשלוח הודעות בצורה אוטומטית. מסייעת לנהל את מערכת החשבונות באופן אידאלי, כך שבין היתר ניתן להפיק דרכה קבלות וחשבוניות ואף לעקוב אחר הליכי הגבייה. מה עוד? המערכת מסייעת להפוך מגוון פעולות לאוטומטיות, לשלוח בקלות כל חשבונית רצויה, לעדכן פרטיים אישיים (מסייע לבנות מערך לקוחות קיימים ומתעניינים), לעקוב אחר הוראות קבע, לעדכן לגבי עניינים רלוונטיים וכדומה.

כשמבקשים להפיק את המרב

מכאן שאם לא רוצים שהלקוחות ירדפו אחריכם וירגישו מתוסכלים. אם לא רוצים לפספס תשלומים של לקוחות. אם לא רוצים לפספס הזדמנויות להציע ללקוחות מבצעים שיגרמו להם להאריך את המנוי. אם רוצים להשאיר רושם שהעסק מקצועי מבלי להעסיק עובדים מיותרים. אם מבקשים לשמור על סדר באמצעות מעקב נוח וממוקד, ובאופן כללי אם מבקשים להתייעל ובו זמנית לחסוך בהוצאות ובזמן של העובדים, בהחלט מדובר במערכת שהיא בגדר חובה עבור שלל עסקים, ובטח שגם עבור עסקים שמתעסקים באיתור לקוחות חדשים, חידוש מנויים וכדומה.

בדומה לליווי של מאמן מקצועי

לאור כל זאת נציין שממש כפי שכל מאמן טוב מבקש להבין את התמונה המלאה אודות הסטטוס של הלקוח טרם הוא ממליץ לגבי תרגילים ותזונה, כך יש להבין שגם העסק שלכם צריך להתנהל. יש להבין מהי התמונה המלאה שמאחורי כל לקוח, ואם ניתן, במהירות האפשרית. מכאן שרק נותר להגדיר צרכים אישיים שנוגעים לבית העסק ובהתאם לבחור את סך השירותים הנחוצים, כך שלא תשלמו על נדבכים שאינם נחוצים. מוזמנים להתקדם לעבר השלב הבא עם מערכת CRM!

נגישות