עסק בפריסה ארצית, דוגמת רשת מכוני כושר, חייב שתהיה לו שליטה טובה על פעילותו. חלק חשוב בכך, הוא נושא מערך השיחות עם הלקוחות. חדרי כושר נמצאים באינטראקציה שוטפת עם לקוחות רבים והדבר מחייב שמירה על קשר רצוף ואישי. קשר זה, מתבצע בפועל במידה רבה במיוחד באמצעות הטלפון. כיצד מטפלים בכך באופן מודרני ומתקדם?
המחשוב מקדם את הטלפוניה
מערכות טלפוניה הן לא דבר חדש בעסקים. עם זאת, בעשורים האחרונים מערכות אלה עברו זינוק משמעותי קדימה, תודות למחשוב, לאינטרנט ולאחרונה, גם לתחום שירותי הענן. שכלול זה, מתבטא במרכזיה הוירטואלית או מרכזיית IP בענן, כפי שמציעה למשל חברת Voicenter. למידע נוסף בקרו באתר Voicenter, שם גם תוכלו להצטרף לשרות המרכזייה. אגב, "ענן המחשוב" בו מדובר, מתבסס בפועל על חמש חוות שרתים. אלה ממוקמות בישראל, באירופה, בארה"ב, בהונג-קונג ובאוסטרליה. כמו כן, מידע הלקוחות נשמר בכמה עותקים. תודות לכך, Voicenter יכולה להבטיח רציפות בפעילות ושרידות משופרת. היא גם מציעה ציוד תומך לטלפוניה, כגון טלפונים, אוזניות ונתבים.
על קצה המזלג
מדובר במערכות מתוחכמות ורבות אפשרויות, שלא כאן המקום להרחיב עליהן ביסודיות. בתמצית, נציין וחשוב לדעת לגביהן, שהן מציעות לעסקים בין השאר את היכולות הבאות:
מרכזיה חכמה
ניהול שלוחות וקבלת שיחות וכן תיעוד הפעילות במערכת.
ניהול מרוכז ונוח
מערכות מסוג זה, מאפשרות לנהל את כול הפעילות שבהן באופן מרוכז, קל ונוח.
קישור למערכות אחרות
בשונה מטלפונים בגרסתם הישנה, הטלפוניה הממוחשבת יכולה להתחבר באופנים מתוחכמים, למערכות מידע שונות בעסק שלכם. כך, ניתן לבצע דברים כמו הקפצת כרטיס לקוח, בזמן המתאים ועם המידע שחשוב במיוחד לנציג השרות.
IVR
Interactive Voice Response היא יכולת של הפעלת נתב שיחות מתקדם. באמצעותו, לקוחות מקבלים מענה אוטומטי לשיחות נכנסות, על פי הגדרותיכם. תוכלו להשמיע להם הודעות שונות – למשל שמכון הכושר סגור כרגע ולציין את ימי ושעות הפעילות. תוכלו גם לאפשר ללקוח לנתב עצמו לשלוחה המתאימה, דוגמת סניף שלכם שקרוב למקום מגוריו.
שרות חייגן טלפון
כשם ש-IVR מייעל טיפול בשיחות נכנסות, כך שרות חייגן טלפון מייעל טיפול בשיחות יוצאות. אם אתם עושים סבב שיחות ללידים למשל, כאשר מדובר ברשימת לידים גדולה, החייגן עשוי לחסוך לכם זמן רב. הוא מבצע את כל הנוגע לתיאום השיחה, בין הלקוח הפוטנציאלי לבין נציג העסק שלכם. החייגן יתקשר, ימתין למענה וכאשר יהיה מענה, ינתב את הלקוח לנציג הפנוי אצלכם.
המרכזייה הוירטואלית מספקת עוד אפשרויות רבות מאוד, דוגמת הצפנת שיחות, שירותי מספור, הקלטה, גיבוי, חיפוש, שיחות ועידה, פקס וכן שיחות פנימיות בחינם בין סניפיכם השונים.
תועלות כשרות ענן
ספציפית לאור העובדה שמדובר בשרות ענן, מתקבלות תועלות נוספות, בהן
- צמצום הציוד הדרוש – מאחר שמדובר בשרות ענן, דרוש פחות ציוד טלפוניה, פיזית אצלכם בעסק.
- חסכון כספי – תודות לצמצום זה, אתם חוסכים לא מעט כסף וטרחה. כך גם לגבי אופן התשלום על השרות, שהוא כתשלום חודשי נוח. זו אפשרות זולה הרבה יותר, מרכישת ציוד, שדרוגו המתמיד, תחזוקתו בתשלום וכדומה.
- גמישות – ניתן לגשת לשירותים אלה מכל מקום. כך שהדבר מקדם עבודה מרחוק ומהבית, ככל שזה נדרש. ניתן להתחבר למערכת מכל התקן מחשוב, שיש לו חיבור אינטרנט ואפשרות להפעיל דפדפן.
לסיכום
אם אתם רשת מכוני כושר, אל תישארו מאחור בנושא השיחות הטלפוניות – הצטרפו לשרות טלפוניה בענן.